HubSpot – kto nie zna tej firmy? Osoby zaznajomione z marketingiem przychodzącym na pewno kojarzą tę nazwę. Jest to deweloper, który funkcjonuje w Ameryce, jego głównym celem jest sprzedaż oprogramowania do marketingu przychodzącego. Oprogramowanie to nie tylko służy do sprzedawania ale też oferuje wiele do budowania relacji z klientem.

Głównym inspiratorem i twórca HubSporta jest Mark Roberge. W 2021 roku miała miejsce konferencja z cyklu Elite Sales Program 2021. To właśnie ten ekspert wprowadza na rynek termin Skalowalna sprzedaż. Warto wiedzieć, że HubSpot przeskalował roczne przychodu z 0 do 100 mln USD. Początkowo zarządzany przez 1 osobę, teraz zatrudnia 450 pracowników. Skalowalna sprzedaż to problematyka związana z tym: jak utrzymać się na rynku, gdy pojawią się pierwsze progi braku klientów? Jak rozwijać firmę aby mogła długo cieszyć się istnieniem na rynku pracy? Jakie są współczesne koncepcje zarządzania rozwojem biznesu? Jak marketing może wspomagać sprzedaż? Dlaczego zatrudnianie dodatkowych pracowników nie zawsze przynosi większe dochody?

HubSpot nie trzeba nikomu przedstawiać. Jego autor Mark Roberge stworzył nowy termin do marketingu: Skalowalna sprzedaż. Już teraz warto zarezerwować sobie czas na wiedzę z zakresu łącznie sprzedaży z marketingiem.
Źródło: wikipedia, esp, magazyn-ecommerce